Längesen

Den här filuren har jag hängt med senaste dagarna och jag har nog aldrig haft så roligt i mitt liv :)







Filuren är min nya BFF Malin :)
Hon är en toppen människa som är omöjlig att älska!
Jag är så glad att jag har fått chansen att lära känna henne :)











Dem här senaste veckan har jag bara jobbat och jobbat men jag har njutit av det och snart är det dags för semester den 25augusti till 5september till portugal med älskling! Längtar.
Ska också på kryssning med Bff och älskling och vem mer som följer med vet man ej.
Idag kommer även pappa och syster hem från Portugal! Längtar tills dem kommer hem inatt :)

Chek this out! Mizze.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Malin

Awwww, hjärtat! Du är ju för bra. Kan inte låta bli att säga att jag älskar dig också!!!!

PUSS

2010-08-10 @ 21:37:39
URL: http://mizze.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback