Lost


Min andra syster bröt jag kontakten med på grund av att hon inte respekterar mig och behandlar mig som en syster.
Nej istället behandlar hon mig som skit och tror att jag är hennes jävla vän som hon kan säga vad hon vill till och behandla mig som skit.

Så jävla trött på det! Jag tänker inte ha det så.
Och hon manipulerar pappa och mamma mot varandra och det e fel.
Men hon är en bortskämd unge som tänker som en swedei..

Ni som tycker jag e löjlig så skit på er för att om ni viosste vad hon gör så skulle ni göra samma sak.

Hon måsre lära sig fan!!
Jag tolerarar inte sånt betende i min familj!



Kommentarer
Postat av: Emir

hehe intressant, men det var en sak som slog mig. hur tänker en bortskämd "swedei" annorlunda från en bortskämd "blatte" ?



säger du att det är bättre att tänka som en arab, jugge latino etc? isf på vilket sätt.



familjen och framförallt syskonen e något du alltid kommer behöva i framtiden. några av de få som du kommer ha bredvid dig hela livet ut.

så kiss and make up. diskutera ut saken ist. förklara hur du är missnöjd, så ska problemen(t) lösa sig inom kort.



ni är trots allt av samma kött o blod.



;-) hälsa nino



2010-09-14 @ 15:10:44


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback