Lycklig



Jag har det bra nu!
Livet efter gymnasiumet har varit den lyckligaste tiden av mitt liv!
Jag har nya underbara vänner som går ej att beskriva.
Jag och min baby har det bättre nu.
Inga mer problem eller bråk.
Jag har lämnat det där omogna delen bakom mig.
Jag lätt folk leka med mig känslor och köra över mig hur som helst utan att jag sa ifrån och det var ett STORT misstag.
Idag säger jag ifrån och låter inte köra över mig.
Mitt liv går tusen gånger bättre nu och jag tänker inte någon förstöra det!
Jag saknar inget från mitt förra liv.


 
BFF
Jag är så glad att du kom in i mitt liv!
Du gör mig så lycklig och glad!
Du ger så mycket men begär inget tillbaka!
Man kan vara sig själv med dig!
FÖRSVINN ALDRIG FRÅN MITT LIV!










Kommentarer
Postat av: Malin

Fina underbara älskade <3

2010-11-24 @ 00:01:34
URL: http://mizze.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback