11/10-10


Mina små älsklingar :)
Nu har jag tre syskon och dem alla tre är så underbara.
Jag älskar dem så mycket och jag gör allt för dem.
Speciellt det stora.
Hon blir 15 i december. Tiden går så fort att man inte hinenr med längre.
Jag är så överbeskydande mot henne men det e för att hon en ung snygg tjej och jag vill inte att något ont ska hända henne för hon betyder allt för mig.
Jag vill ej att hon ska gå igenom det jag har fått gå igenom.



Hur som helst imorgon ska jag vara med min BFF Malin :D
Får se vad vi hittar på dårå :D




Kommentarer
Postat av: Malin

Gulle inlägg! De va speciellt fint de om Erica. O finaste bildernaaaa

2010-10-12 @ 00:22:34
URL: http://mizze.blogg.se/
Postat av: Erica mendez

SV: hahah ja jag borde npg ha en bild på dejj hihi ;)



Älskar dejj med syrran och kan nog vara väldigt överbeskyddande men jag förstår puss o kram!

2010-10-13 @ 16:13:04
URL: http://mendezz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback