BFF <3




Det är min fina vän Malin.
Jag saknar henne otroligt mycket.
Min stackars bff bröt foten förra månaden så hon ligger hemma hela dagarna och gör ingeting :(
Hon är en underbar människa som jag blev helt förälskad i när jag såg henne för första gången :P
Jag är så glad att ödet förde oss tillsammans.
Att jag lär känna henne på ett annat sätt jag aldrig lärt känna någon annan.
Jag är så glad att ha henne i mitt liv.
Hon gav mig hopp att det finns bra vänner där ute inte bara idioter.

Tack Malin.

Tack för att du finns och tack för att du är min vän <3




Kommentarer
Postat av: Malin

JAG ÄLSKAR DIG

Tack för det fina inlägget, du är verkligen min BFF. <3

2010-10-05 @ 22:48:16
URL: http://mizze.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback