Mitt 2011


2011!
Gjorde du något du aldrig gjort förut? ehm.. åkte till Thailand
Var du kär? Nino och är fortfarande kär i han :)
Gjorde du något du aldrig trodde du skulle våga, isåfall vad? tatuerade mig i Thailand...
Druckit så du spytt och däckat? Nej
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011? Pitbull.. har ej låten i huvudet
Vilka datum kommer du alltid minnas? Thailand <3 och när lillebror blev ett år :)
Vem har varit din bästa vän? Nino och E <3
Vilket är ditt bästa minne? Thailand jul/nyår, lillebror, släktfester
Har du ramlat och slagit dig ordentligt? haha neej men nästan :P
Har du sagt jag älskar dig till någon? men dah typ varje dag
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja annars får dem stryk :P
Vad gjorde du på midsommarafton? var med min familj för jag anser inte att den dagen är viktig :S
Vad gjorde dig glad? familj, nino, vänner och jobbet
Vad spenderade du mest pengar på? resor eller shopping
Vilken årstid var bäst? älskar sommaren; sola,
Några ord/meningar som alltid kommer påminna dig? you make thailand as you want
Ett ställe som du kommer känna ''åh, där var jag 2011''? Thailand :P
Vad ska du göra på nyår? hemma bara
Kommer du sakna 2011? ja för det var ett bra år men det kommer nya och bättre år :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback